Llengües a la UdG

Pla de llengües 2022-2026

Els objectius de política lingüística que es marca la Universitat de Girona estan alineats amb els objectius estratègics de la mateixa universitat, especialment en relació amb el model docent, la recerca i la transferència de coneixement, la internacionalització i la gestió universitària.

El Pla de llengües és el marc del qual es dota la Universitat de Girona per desplegar els seus objectius en matèria de política lingüística i vol contribuir al desenvolupament de l’aprenentatge de les persones que formen la comunitat universitària de la UdG i l’adquisició d’un nivell alt de competència en la llengua pròpia i en altres llengües.

Memòria balanç del 2022 del Pla de llengües

Pla de llengües