Màster en Turisme Cultural

Innovació Turística amb l'equip del Celler de Can Roca

Els estudiants del itinerari en gastronomía del MTC han gaudit el coneixement de l'equip del Celler de Can Roca dintre de l'assignatura Innovació Turistica.

Durant aquest curs tan complicat per tots, els estudiants del Màster en Turisme Cultural han pogut experimentar diferents tècniques de la mà de l’equip del Celler de Can Roca, per l’assignatura d’Innovació Turística dins l’itinerari gastronòmic.

Han estat les tres primeres setmanes de febrer, on els estudiants juntament amb els germans Roca han practicat i tractat tècniques culinàries, percepció sensorial i gestió de projectes gastronòmics. Durant quatre sessions molt intensives, a través d’aquestes pràctiques han pogut aplicar la teoria de l’assignatura i conèixer de primera mà innovacions professionals per emprar a la realitat turística.

Tota una experiència immillorable i molt fructífera pels estudiants.