Máster en Cambio Ambiental: Análisis y Gestión

Ajut Banc Santander (mod. nacional)

Primera convocatòria de 70 ajuts Santander per cursar un dels programes de màster a la UdG inclosos a les bases

Import de l’ajut:

Persones destinatàries:

Estudiants que s'hagin preinscrit en els estudis de màster relacionats en l’Annex I que tinguin una nota mitjana d’expedient acadèmic de la titulació d’accés igual o superior a 6,5.

També podran sol·licitar aquests ajuts les persones que es matriculin del segon curs d’un màster de 90 o 120 crèdits, dels relacionats en l’Annex I, que tinguin una nota mitjana d’expedient del primer curs del màster igual o superior a 6,5.

Presentació de sol·licituds:

Del 08/06/2022 al 30/06/2022 a les 23:59 hores

Formulari de sol·licitud:

web de Beques Santander (és necessari registrar-se a la plataforma del banc)

Requisits:

• Haver cursat els estudis que donen accés al màster en una universitat del sistema universitari espanyol.
  • Ser resident a la Unió Europea.
  • Tenir una nota mitjana d’expedient de la titulació d’accés a màster igual o superior a 6,5.
  • No estar en possessió, ni reunir els requisits legals per a la seva l’obtenció, d’un altre títol de màster oficial emès per una universitat del sistema universitari espanyol.
  • Tenir una nota mitjana del primer curs d’un màster de 90 o de 120 crèdits igual o superior a 6,5, per aquelles persones que sol·licitin l’ajut per al segon curs de màster.
  • Haver formalitzat la preinscripció per a qualsevol dels màsters oficials que es relacionen en l’annex I.
  • Haver abonat la taxa corresponent als serveis acadèmics de caràcter administratiu per a màsters universitaris, d’acord amb el decret de preus vigent pels serveis acadèmics de les universitats públiques catalanes.
  • La preinscripció al màster ha d’estar completada amb tota la documentació requerida.

Obligacions:

• Matricular-se en el primer període de matrícula establert en el calendari acadèmic i administratiu per als estudis de grau, màster universitari i doctorat per al curs 2022- 23, entre el 22 de juliol i el 20 de setembre.
  • Presentar els documents originals (títol de grau i certificat acadèmic) en el moment de formalitzar la matrícula a la secretaria acadèmica de la facultat.
  • Matricular-se de 60 crèdits en un estudi oficial de màster de la Universitat de Girona (relacionats a l’annex I) per al curs 2022-2023.
  • En el cas de la matrícula del segon curs d’un màster de 90 crèdits, cal que la matrícula sigui dels 30 crèdits del segon curs del màster.
  • Comunicar la renúncia, si escau, mitjançant escrit adreçat a la Secció de Beques i Ajuts a l’Estudiant.