Màster en Canvi Ambiental i Transició Socioecològica

Ajuts UdG-Santander per a estudiants nacionals

Convocatòria d'ajuts de matrícula per a cursar un dels programes de màster de la UdG

Informació més rellevant. Llegiu atentament les bases de la convocatòria.
Aquesta convocatòria va adreçada exclusivament a estudiants graduats universitaris que hagin acabat la seva titulació a data 23 de juny de 2023.
Si acabes el grau durant el curs 22-23, al setembre publicarem una convocatòria idèntica i t'hi podràs presentar.

Persones destinatàries: aquelles que tinguin estudis universitaris de grau, llicenciatura o diplomatura finalitzats a la data de presentació de sol·licituds i que hagin estas cursats a una universitat espanyola. Per poder optar a un d'aquests ajuts cal estar preinscrit a un dels programes de màster inclosos a la convocatòria i tenir una nota mitjana d'expedient acadèmic del grau, llicenciatura o diplomatura igual o superior a 6,5.

També es pot demanar l'ajut per al segon curs de màster de 90 o 120 crèdits cursat a la UdG, sempre que del primer curs del màster es tingui una nota mitjana d'expedient igual o superior a 6,5.

Dotació de l'ajut:  l'import total dels preus acadèmics de caràcter docent de la matrícula de 60 crèdits d'un màster de la UdG, amb un import màxim de 1660,20€ (les taxes associades a la matrícula no estan incloses i corresponen a la persona beneficiària).

Termini de presentació de sol·licituds*: fins al 23 de juny de 2023 a les 23:59 (hora local de Girona)
Formulari de sol·licitud: web de Beques Santander (us haureu de registrar a la plataforma del banc) La sol·licitud de beca ha de fer-se amb el número de DNI o passaport.