Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Màster en Patrimoni (Especialitats en Patrimoni cultural i en Patrimoni Natural)

Report de la reunió d'ESACH a Gènova

Després de l´èxit de la 1a trobada dels estudiants d'ESACH a la Universitat de Girona el 2018, va tenir lloc la 2a a la universitat de Gènova. Podeu veure'n detalls a l'enllaç.

ESACH és una xarxa europea d'estudiants del Patrimoni, que va iniciar el seu camí aprofitant l'any europeu del Patrimoni 2018

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Unviersitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.