Investiga

EU-EEN: Es busquen nous socis per al desenvolupament personalitzat d'envasaments

Empresa italiana altament científica i spin-off acadèmic es dedica a transferir el know-how de detecció química a solucions d'embalatge intel·ligents per al seguiment de la frescor dels aliments peribles. Es busquen nous socis per a un desenvolupament a mesura i una escala industrial en virtut d'un acord comercial amb assistència tècnica o un acord de recerca i cooperació al desenvolupament.

Actualment, l'empresa pot oferir coneixements científics i tecnològics, juntament amb instruments de laboratori i aparells, per desenvolupar des de zero solucions adaptades per al seguiment de la degradació o la frescor.

Aquestes solucions es basen en el reconeixement químic de marcadors de deteriorament volàtils i poden sintonitzar-se per a qualsevol producte perible, des de la carn, el peix, la llet i altres productes alimentaris. Un cop desenvolupat el dispositiu provat en laboratori, l'empresa pot confiar en la cadena de subministrament ja establerta per a l'escala industrial del dispositiu.
El primer dispositiu per a la vigilància de la frescor de la carn d'aviram i dels productes pesquers ja s'ha desenvolupat i a hores d'ara està en procés d'augmentar-ne la producció.

L'empresa ara busca nous socis per tal de:

- Difondre l'experimentació de la tecnologia en diferents aplicacions per part de fabricants i detallistes d'aliments, en el marc d'un acord comercial amb assistència tècnica.

- Provar i desenvolupar noves aplicacions de la tecnologia en l'àmbit dels envasos d'aliments, en el marc de l'acord de recerca i cooperació al desenvolupament.

Enllaç a l'oportunitat

Contacte: info.een@een.cat

Persona de contacte: Alba Quer Romero

Identificador: TRIT20230512014