Investiga

INNOGET: Cerca de solucions basades en el micro-bioma per a la salut del sòl

La companyia americana PepsiCo busca identificar i validar tecnologies basades en el micro-bioma que permetin reduir la dependència en els agroquímics sintètics actuals.

La companyia americana PepsiCo busca identificar i validar tecnologies basades en el micro-bioma (bio-fertilitzadors) que permetin reduir la de dependència dels agroquímics sintètics actuals. Les solucions haurien de ser:

• Tecnologies ja provades en cultius similars com civada i blat de moro, patates i d'arbres perennes.
  • Productes amb un clara descripció i comprensió del mode d'acció.
  • Acompanyades amb dades sobre millora de rendiment, reducció de nitrogen i/o beneficis per a la salut del sòl.
  • Acompanyades amb anàlisis sobre el cost-benefici del producte, comparats amb els productes utilitzats actualment.

Més informació: ENLLAÇ

Data límit d'inscripció: 31/01/2024

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu