Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

INNOGET: Cerca de mètodes per validar beneficis funcionals post-bipotics

La multinacional nord-americana PepsiCo cerca mètodes per validar beneficis funcionals post-bipotics de fermentacions vegetals. L'empresa cerca desenvolupar o adaptar metodologies i protocols de validació existents per a postbiòtics en l'àmbit de la salut intestinal funcional, a partir de fermentacions a base de plantes com civada, arròs, fesols i patata, utilitzant organismes com ara bacteris làctics, llevats i/o fongs potencialment beneficiosos a la salut intestinal.

Més Informació: ENLLAÇ.

Data límit d'inscripció: 31/01/2023

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.