Investiga

Necessitats actuals PepsiCo R&D

La visió PepsiCo líder mundial en begudes i aliments convenients guanyant la seva estratègia de transformació transformada que els punts sustainability en el centre de la manera que s'han creat valor i creixement operant dins dels límits planetaris i inspirant un canvi positiu per al planeta i les persones.

Les necessitats actuals PepsiCo R&D són:

No hi haurà cap recompensa per la vostra presentació de Reptes tècnics en les etapes inicials. Tanmateix, si PepsiCo decideix continuar amb una presentació, procedirà a un contracte acordat de mutu acord i, per tant, a les condicions comercials relacionades cas per cas. Això podria incloure, per exemple (per exemple) el subministrament de productes, la llicència, l'empresa conjunta, l'adquisició de tecnologia, l'adquisició de patents, etc.
En el cas dels concursos, les recompenses es detallaran per endavant com a part de les condicions del concurs.

Durant tot el procés d'enviament, només demanem informació que no imposa cap obligació de confidencialitat per a PepsiCo o  encara2  i que no incompleix cap obligació de confidencialitat que el remitent deu amb els altres. Si més endavant es requereix informació confidencial, negociarem un acord de divulgació confidencial per separat abans de compartir qualsevol informació confidencial.

Quan envieu el vostre "Formulari d'informació del remitent", rebràs un correu electrònic que confirma que s'ha rebut l'enviament i se't proporcionarà un número d'identificació únic. A continuació, es posarà en contacte en un termini de dos dies hàbils per informar-te de l'estat de la teva presentació.

• Rebutjar: la solució no compleix els criteris
  • En revisió posterior

Després d'una revisió posterior, es poden aplicar les etapes següents i, depenent de les quals, yet2 us posarà en contacte directament per   a la discussió:

• Es requereixen més detalls per aclarir la informació proporcionada
  • La solució està en revisió a PepsiCo
  • La solució interessa i cal un acord de divulgació confidencial

Més Informació: https://pepsico.yet2.com/

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu