Investiga

Enel: Cerca tecnologies per optimitzar costos, rendibilitat i sostenibilitat

La multinacional energètica Enel està buscant noves tecnologies, arquitectures i estratègies de control per reduir els costos d'emmagatzematge d'energia considerant tota la vida útil, per millorar la manera com es construeixen, operen i mantenen els actius d'emmagatzematge d'energia, per tal de maximitzar la seva rendibilitat i sostenibilitat en tota la cadena de valor.

Les solucions presentades han d'acomplir am els següents requeriments:

• Energia assequible i neta.
  • Noves tecnologies i estratègies de control per reduir els costos d'emmagatzematge.
  • Eines avançades per optimitzar el dimensionament BESS (Battery Energy Storage Systems)
  • Solucions per permetre el seguiment en temps real de l'estat de salut del sistema d'emmagatzematge d'energia.

La proposta presentada ha de constar d'una descripció tècnica detallada que inclogui:

• Exemples d'aplicació de tecnologia o prototips i indústria de referència.
  • Avantatges i debilitats de la solució proposada respecte a la forma de treball actual.
  • Restriccions o llacunes tecnològiques per a l'adopció de la solució.

Més Informació: Enllaç

Data límit d'inscripció: 01/11/2022

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu