Investiga

INNOGET: Cerca solucions per a la reducció de la temperatura de la gespa

Una empresa anònima dels Estats Units fabricant de gespa artificial cerca noves solucions per a la reducció de la temperatura de la gespa sense la utilització de l'aigua. Els sistemes de gespa poden assolir temperatures de fins a 160*F o més a l'estiu. El resultat desitjat és desenvolupar un sistema d'ompliment o de recobriment que redueixi de manera eficient la temperatura de la gespa artificial de 15-20*F (10ºC) sense necessitat d'aplicar o utilitzar aigua.

Informació prèvia:

• El farciment és la part del sistema de gespa sintètica que s'utilitza per crear una capa d'impacte i seguretat al camp.
  • El farciment està format per capes de sorra, cautxú i altres materials sintètics i naturals que s'acumulen entre les fibres per permetre tant el joc esportiu com una major seguretat en l'impacte.
  • La mida mitjana del camp és d'entre 90.000 i 110.000 metres quadrats.

Les solucions presentades han d'acomplir amb els següents requeriments:

• Es necessita un recobriment capaç de reduir la temperatura superficial d'un sistema de gespa farcit en 20*F (10ºC).
  • Ha d'estar llest per utilitzar i disponible en quantitats suficients per satisfer les demandes actuals d'instal·lació.
  • Els sistemes de gespa poden assolir temperatures a la superfície de 160*F més en dies calorosos i assolellats.
  • Un nou sistema a desenvolupar no hauria d'afectar el rendiment del sistema de gespa.
  • Les solucions no haurien de requerir recobriments diaris en aigua per mantenir un efecte de refredament.
  • Un sistema amb material sostenible o de base biològica.

Més Informació: Enllaç

Data límit d'inscripció: 21/07/2022

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu