Investiga

EEN: Cerca tecnologia per a producció d recobriment protector contra virus, bacteris i patògens.

Una empresa polonesa activa en el sector de la nanotecnologia busca una tecnologia que permeti la producció d'un recobriment protector contra virus, bacteris i patògens. El recobriment està pensat per a llocs/localitzacions com ara transport públic, instal·lacions mèdiques, centres comercials i botigues, oficines, hotels, llocs públics, institucions educatives, etc.

El recobriment protector ha de complir els criteris següents:

- Aplicació relativament ràpida (temps d'assecat inferior a una hora)

- Àmplies àrees de tractament fins a 800 -1200 metres quadrats sense temps de preparació especial

- El recobriment ha de ser aplicable a qualsevol tipus de superfície

- Garantir una protecció duradora

- Proporcionar un escut de defensa creant una superfície homogènia, tractada, sense cap impacte sobre el material superficial.

Es demana especificació tècnica o experiència

Els efectes de la superfície tractada activa han de complir els criteris següents:

• Efectes anticontaminació en qualsevol superfície (>99,9% en proves de laboratori)
  • Evita el creixement de fongs i floridura
  • Neutralitza les espores
  • Eradica els patògens pel seu efecte fotocatalític
  • Purifica l'aire i neutralitza les olors: les olors i els gasos nocius s'oxiden en substàncies inofensives tan bon punt entren en contacte amb les superfícies tractades.
  • Redueix molt les emissions de COV (compost orgànic volàtil)

Més informació: Enllaç

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu