Investiga

INNOGET: Cerca de colors naturals per a begudes i aliments

La multinacional nord-americana PepsiCo, cerca diferents ingredients i tecnologies de colors naturals per aplicar en begudes i aliments

La multinacional nord-americana PepsiCo, cerca diferents ingredients i tecnologies de colors naturals per aplicar en begudes i menjar.

En el cas d'aliments, els requisits buscats són:

• Notes de sabor mínimes (que es puguin emmascarar o amagar amb sabors/condiments addicionals)
  • L'aspecte del producte acabat ha de ser com els productes actuals
  • L'obtenció d'ingredients hauria d'estar disponible en menys de 8 anys

En el cas de les begudes, els requisits buscats són:

• Segur per al consumidor
  • Impacte mínim o nul en el sabor o el gust de la beguda acabada
  • Beguda estable a pH baixos (2,7-3,2) en condicions ambientals durant 6-9 mesos (estable a la llum, a la calor, sense sedimentació ni separació de fases, impacte mínim o nul en el sabor/gust de la beguda acabada).
  • Estable després del procés tèrmic (aproximadament 200-205ºF durant 33 segons)
  • Estable en l'aplicació de begudes conservades en fred
  • Es requereix un mínim de 6 mesos de vida útil dels ingredients
  • Econòmicament viable a la cadena de valor actual