Investiga

EEN: Cerca de tecnologies bio-pesticides i bio-fertilitzants

Empresa xinesa d'inversió, enfocada en la indústria farmacèutica i sanitària, cerca tecnologies bio-pesticides i bio-fertilitzants

L'empresa te un model de negoci que integra R + D, producció i vendes, i desenvolupa medicaments tradicionals xinesos, medicaments químics, medicaments biològics, dispositius mèdics i cosmètics mèdics, i explora els mercats nacionals i internacionals. Actualment, la companyia vol ampliar el camp farmacèutic a bio-pesticides i bio-fertilitzants, buscant tecnologies europees afins, mitjançant un acord comercial amb cooperació d’assistència tècnica.

Especificacions tècniques:

1. La tecnologia proporcionada pels socis europeus ha de ser respectuosa amb el medi ambient i lliure de contaminants.
  2. Cal que garanteixin l'eficàcia dels seus productes;
  3. Aquests possibles socis hauran de proporcionar suport tècnic per conveni.

Més Informació: Enllaç

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu