Investiga

EEN: Implementació de Know How a l'administració pública (e-learning, digitalització, etc.).

Una entitat pública espanyola cerca Know-How's i desenvolupaments innovadors que hagin estat exitosament implementats en l'administració pública en diferents camps: e-learning, digitalització, sostenibilitat, etc.

Informació bàsica

Una entitat pública espanyola que s'encarrega de la formació de futurs funcionaris públics, vol identificar projectes innovadors desenvolupats per les administracions públiques i exitosament implementats en aquestes. No hi ha restriccions pel que fa al camp d'interès, tot i que aquells projectes relacionats amb l'àmbit de la digitalització, la sostenibilitat i l'accessibilitat seran preferits. L'únic requisit és que els projectes juguin o hagin jugat un rol important en l'administració pública, sigui a nivell intern o bé, de cara als ciutadans. El primer estadi de la col·laboració consisteix en la transferència de Know-How, però s'espera arribar a col·laborar posteriorment amb alguns departaments de l'administració pública per tal d'implementar alguns dels casos presentats.

Requisits cercats:

El soci cercat hauria de disposar d'informació de primera mà sobre el projecte desenvolupat per (o a) l'administració pública. Tant podria tractar-se d'una empresa, universitat, centre tecnològic o qualsevol organització que hagi desenvolupat o implementar algun projecte innovador per l'administració pública. El rol del soci consistiria -en una primera fase- en un acord de serveis consistent en la transferència de coneixement, incloent una presentació detallada del projecte desenvolupat. El segon estadi s'establiria un acord de cooperació tècnica.

Més informacióvaloritzacio@udg.edu

Publicacióenllaç

Nota sobre la sol·licitut d'interés: Per tal de realitzar la sol·licitud desitjada cal que ompliu el següent formulari de registre, per tal de donar-vos d'alta a l'EEN.