Investiga

INNOGET: Cerca de posicionador robòtic de bosses i caixes

La sol·licitud consisteix en la construcció d'una màquina robòtica que rebi com a imput un conjunt de bosses i caixes posicionades i orientades aleatòriament en una cinta transportadora i que generi com a output una filera de bosses i caixes orientades idènticament en una cinta transportadora (ex. 2x2, 1x3 etc.).

Detalls de la Tecnologia:

La màquina ha de ser capaç de gestionar diversos tipus de bosses i caixes, però no a la vegada. Per qualssevol procés individual, les bosses i les caixes tenen les mateixes dimensions i el mateix pes, d'aproximadament 100 grams. El sistema desenvolupat ha de ser capaç de reconèixer les orientacions tridimensionals dels imputs per mitjà d'un sistema de visió de 6 cares.

El reagrupament de l'output ha de portar-se a terme d'acord amb una taula de referències, la qual defineix un seguit d'especificacions per cada caixa/ bossa desitjada. Una de les fortes restriccions existents és el fet que les orientacions de les bosses es defineixen prèviament en tots els tres eixos i les posicions són definides per les ja mencionades taules de referència.

Especificacions tècniques:

• La velocitat màxima del sistema ha de ser: 144 bosses processades/minut.
  • La màquina completa, inclosa la cinta transportadora i el posicionador robòtic, ha de tenir unes dimensions inferiors a 7x3 metres.

Més InformacióEnllaç.

Data límit d'inscripció: 20/04/2021

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu