Investiga

EEN: Cerca de socis per desenvolupar tecnologia capaç d'imprimir sistemes d'il·luminació en 3D

PIME sèrbia està buscant socis de col·laboració, en forma d'investigació o acord tècnic, per el desenvolupament d'un sistema d'impressora 3D capaç de produïr sistemes d'il·luminació. El sistema resultant tindrà com a objectiu proporcionar una alternativa automatitzada moderna als sistemes d'il·luminació i il·luminació tradicionals o modulars per a aplicacions de disseny d'interiors, publicitat i patrimoni cultural.

Caracterísitques desitjades en el soci:

L'empresa busca un soci col·laboratiu per al desenvolupament de subsistemes i programari. El soci estaria molt compromès amb l'equip de projecte de l'empresa per al desenvolupament d'una plataforma de programari avançada i un dispositiu d'impressió 3D. El col·laborador ideal hauria experiència en programari CAD 3D o metodologies de fabricació additiva. El coneixement de programació d'IA també aportaria un gran valor.

Més Informació: Enllaç.
Data límit d'inscripció: No definida
Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu
Nota sobre la sol·licitut d'interés: Per tal de realitzar la solicitud desitjada cal que ompliu el següent formulari de registre, per tal de donar-vos d'alta a l'EEN.