Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

Les dues grans iniciatives existents a nivell europeu sobre la recerca i la innovació a llarg termini en l’àmbit de les bateries, la Plataforma Tecnologica i de la Innovació Europea Batteries Europe (BATT4EU) i la Battery 2030+, han publicat recentment els seus fulls de ruta que formaran part de l’Agenda Estratègica de la Recerca i la Innovació (SRIA) que es publicarà al final de l’any.

Aquesta Agenda identificarà els futurs tòpics de recerca amb més interès estratègic per Europa i que s’inclouran en els programes de treball dels pròxims anys del programa marc Horizon Europe.

Full de Ruta RDI de la Batteries Europe

Full de Ruta RDI de la Battery 2030+