Investiga

UE: Participa en l’avaluació intermèdia del Programa Horizon Europe!

La Comissió Europea busca personal expert per avaluar els dos primers anys d’implementació del Programa Horizon Europe i contribuir al disseny del nou programa marc 2028-2034. Termini 20 de juny 2023

La Comissió Europea ha publicat una convocatòria per seleccionar personal expert per formar part del grup d’avaluació intermèdia del programa Horizon Europe. Les seves recomanacions estratègiques alimentaran el disseny del futur programa marc de finançament de la RDI pel període 2028-2034, tenint en compte els resultats de l’avaluació ex-post de l’anterior programa Horizon 2020.

El grup expert tindrà 15 membres, seleccionats en base a la seva capacitat personal, es reunirà sis cops en un període de 16 mesos i, per primer cop, el seu chair serà rotatiu.

Termini de presentació: 20 de juny 2023

Convocatòria (adjunt)