Investiga

Vigilància tecnològica: Energies marines

En la present edició del BVT s'inclouen les estadístiques de les sol·licituds internacionals de patent publicades entre Gener de 2022 i Març 2023, en el marc del "PCT" (Tractat de Cooperació en matèria de Patents), per índex de major freqüència en relació amb els països prioritaris, els inventors,els sol·licitants i la Classificació Internacional de Patents (CIP) per a la captació de les energies de les ones i mareomotriu.

Aquest "Butlletí de Vigilància Tecnològica" (BVT) és el resultat d'unacol·laboració lusità-espanyola entre l'Institut Nacional de la Propietat Industrial (INPI) de Portugal i l'Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM).

El seu objectiu és difondre el coneixement i promoure la innovacióen el camp tècnic de la captació d'energia de les ones, els corrents i les marees, així com de l'energia eòlica flotant, mitjançant la recopilació de les sol·licituds internacionals de patent internacionals (PCT) i de les sol·licituds de patents europees (EP) publicades en el trimestre.

Butlletí energies marines

Més informació: valoritzacio@udg.edu