Investiga

UE: HEU – Estàs preparant una proposta sota el clúster 4 d’Indústria?

Pots revisar la teva idea de projecte o fer activitats de xarxa per cercar socis i millorar el teu consorci. El termini per demanar la revisió és el 13 de març 2023.

Si estàs preparant una proposta sota un tòpic obert sota les Destinacions 1 (Climate neutral, Circular and Digitised Production) o 2 (Increased Autonomy in Key Strategic Value Chains for Resilient Industry) del clúster 4 d’Indústria del Pilar II del programa Horizon Europe, has de saber que la xarxa de Punts Nacionals de Contacte NCP4Industry ofereix dos serveis per facilitar la revisió de la proposta i/o la formació del consorci.

Revisió de la proposta: fins el 13 de març 2023 tens la possibilitat de revisar la teva idea i/o rebre assessorament sobre com millorar la proposta. Més informació

Formació del consorci: fins el 31 de març 2023 pots aprofitar els recursos de la plataforma de Brokerage, com ara publicar el teu perfil i experteses, cercar entre les ofertes publicades i entrar en contacte amb altres entitats afines. Més informació

Els dies 12-14 de desembre 2022, la Comissió Europea va organitzar la jornada informativa de presentació dels tòpics 2023 del clúster 4 Indústria. Més informació.

Programa de Treball 2023-2024 Digital, Indústria i Espai