Investiga

UE: Apunta’t com a expert/a del Fons d’Innovació

El grup d’experts del Fons d’Innovació necessiten noves experteses degut als canvis en la Directiva sobre el règim de comerç de drets d’emissió. Termini 3 de març 2023

La Comissió Europea busca personal expert per renovar els membres del Grup d’Experts del Fons d’Innovació (IFEG).

El grup necessita incorporar noves experteses degut als canvis introduïts per la revisió de la Directiva sobre el règim de comerç de drets d’emissió (Emmission Trading System).

Amb aquests canvis, el Fons d’innovació cobrirà sectors addicionals com el marítim, l’aviació, la construcció d’edificis i el transport per carretera i tindrà una nova forma per concedir ajuts, mitjançant licitacions competitives.

El Grup té 100 membres, representant diferents sectors i es reuniran dos cops per any, telemàticament o físicament.

El personal expert es presenta a títol individual.

Termini: 3 de març 2023

Convocatòria