Investiga

UE: Llançament de la iniciativa European Cancer Imaging

Forma part del Pla Europeu de la Lluita contra el Càncer i treballarà per crear una infraestructura digital que vinculi recursos i bases de dades d’imatges de càncer en tota la UE.

La iniciativa European Cancer Imaging és una acció emblemàtica (flagship) que forma part del Pla Europeu de Lluita contra el Càncer i treballarà per crear una infraestructura digital per vincular recursos i bases de dades d’imatges de càncer de tota la Unió Europea.

Tanmateix connectarà iniciatives europees i nacionals, xarxes de centres de salut i repositoris de recerca amb dades d’imatges i altres dades rellevants per a la salut.

El 23 de gener 2023 a Brussel·les es va celebrar un esdeveniment per celebrar el llançament de la iniciativa (detalls).

Nota de premsa

Més informació sobre la Iniciativa European Cancer Imaging