Investiga

La Direcció General pel Mercat Intern, Indústria, Emprenedoria i PIMEs (DG GROW) busca membres pel nou grup expert “Together for EU Tourism”.

L’objectiu d’aquest grup és donar suport a la DG GROW amb la preparació d’iniciatives polítiques resultat del Pla “Transition pathway for Tourism” i d’accions de seguiment en el marc de l’agenda europea del turisme 20230.

El grup consistirà en 50 membres, representants dels diferents actors relacionats amb el sector del turisme, incloent centres de recerca i universitats, amb expertesa en aquest àmbit.

La participació (de membres de la universitat) serà a títol individual.

Termini de sol·licitud: 16 de febrer 2023

Més informació i sol·licitud (adjunt)