Investiga

Comunidad de Madrid – Premios de Ciencia en Español

La Comunidad de Madrid, a través de la Fundación madri+d, convoca la primera edició dels Premis de Ciència en Español, la primera edició de la qual se celebra enguany, i pretenen reconèixer la labor que fan un nombre important de persones i entitats a divulgar i promocionar la ciència en espanyol a tot el món.

La Vicepresidència, Conselleria d'Educació i Universitats de la Comunitat de Madrid, a través de la Fundación madri+d, convoca la primera edició dels Premios de Ciencia en Español que contemplen les següents categories:

1. Millor traducció a l'espanyol d'obres científiques o assaig en espanyol d'obres rellevants publicades en altres idiomes.
    2. Millor divulgació científica en mitjans natius digitals.
    3. Millor divulgació científica en mitjans convencionals.
    4. Reconeixement a una trajectòria destacada en comunicació de la ciència en espanyol.
    5. Millor iniciativa de divulgació de la ciència.
    6. Millor col·lecció de divulgació científica.

Dotació

Tots els premiats rebran:

• Una estatueta dels Premios de Ciencia en Español.
    • Un diploma acreditatiu del Premi rebut.
    • Dotació econòmica de 3.000 euros per a les categories de la 1, 2, 3, 5 i 6.
    • Dotació econòmica de 5.000 euros per a la categoria 4.

Presentació de candidatures

El termini de presentació de candidatures finalitza el 31 de gener de 2023 a les 14 hores.

Resolució de candidatures

La resolució de la convocatòria es farà pública abans del 31 de març de 2023.

Podeu consultar les bases de la convocatòria a la pàgina web de la Premios Ciencia en Español

Si voleu més informació podeu contactar amb recercaoitt@udg.edu