Investiga

Agencia Estatal de Investigación – Premio Investigación Protección de Datos Personales Emilio Aced

La Agencia Estatal de Investigación ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores del Premio de Investigación en Protección de Datos Personales Emilio Aced.

L’objecte és premiar treballs i projectes de protecció de dades realitzats en el context de la investigació cientificotècnica, amb un enfocament estrictament pràctic, en què s'estudiïn, analitzin o desenvolupin l'aplicació dels principis de protecció de dades en l'àmbit del desenvolupament científic. tècnic per tal de garantir els drets i llibertats de les persones.

L’AEI considerarà de major interès aquelles activitats relatives a l'aplicació de la responsabilitat proactiva establerta al RGPD i a la gestió dels riscos per als drets i llibertats en solucions relatives a tecnologies disruptives, aquelles que tractin sobre categories especials de dades, sobre tractaments considerats d'alt risc o que afectin una part significativa de la societat o grups més exposats com a situacions de violència de gènere o altres situacions d'assetjament.

Premis i Presentació de sol·licituds

S'atorga un premi de 3.000€ (tres mil euros) al treball guanyador.

El jurat podrà proposar un accèssit de 1.500€ (mil cinc-cents euros).

Es poden presentar les sol·licituds fins el 18 de novembre de 2022.

Per més informació podeu consultar al següent a l’extracte de la convocatòria i a la BDNS 634409.