Investiga

Recentment es va publicar l’Agenda Estratègica de la Recerca i la Innovació (SRIA) del parteneriat europeu Built4Poeple “People-centric sustainable environment”.

Built4People és un parteneriat coprogramat sota el programa Horizon Europe, continuació de l’anterior Energy-efficient buildings del programa Horizon 2020 que té com a missió promoure la transició cap a la sostenibilitat del sector de la construcció.

La SRIA identifica unes àrees d’activitat que es traslladen en potencials objectius i tòpics en les convocatòries del programa Horizon Europe. Concretament, alguns dels tòpics es troben en el programa de treball 2022 del clúster en clima, energia i mobilitat. D’altres, s’inclouran en els Programes de Treball 2023-2024.

Built4People és una associació entre el sector públic, representat per la DG de l’Energia de la Comissió Europea, i el sector privat representat per la Plataforma tecnològica Europea de la Construcció ECTP i la Xarxa Regional Europea del Consell del World Green Building Council

SRIA Built4People

Programa de Treball 2022 Clúster Clima, Energia i Mobilitat