Investiga

Vigilància tecnològica: Cotxe Elèctric

El 8 de març es va publicar al BOE un nou decret pel qual es regula l'activitat de prestació de serveis de recàrrega energètica de vehicles elèctrics. La normativa només afecta als punts de recàrrega d'acces públic i estableix els drets i obligacions dels operaris i proveïdors.

El 8 de març es va publicar al BOE un nou decret pel qual es regula l'activitat de prestació de serveis de recàrrega energètica de vehicles elèctrics. La normativa només afecta als punts de recàrrega d'accès públic i estableix els drets i obligacions dels operaris i proveïdors. Ambdós han d'acomplir amb les condicions següents:

• Informar sobre l'origen de l'energia.
  • Han de disposar d'un servei d'atenció al client per reclamacions.
  • Han de preservar el caràcter confidencial de la informació que coneguin sobre el desenvolupament de l'activitat.

Es publicarà un mapa oficial amb els punts de càrrega, característiques i preu a través del Geoportal de Benzineres de MITECO.

A més, el 18 de marc es va publicar al BOE una convocatòria per la qual es concediran ajuts per un valor de 2.975 milions d'euros per a la Recuperació i Transformació Econòmica del Vehicle Elèctric.

Vehicle elèctric: Podeu consultar tota la informació al següent enllaç

Més informació: valoritzacio@udg.edu