Investiga

UE: Ets estudiant de màster? Vols observar com s'avaluen les propostes de finançament europeu?

La Comissió Europea busca estudiants de màster per observar les avaluacions de propostes presentades en el programa Horizon Europe

En el marc de l’Any Europeu de la Joventut 2022, la Comissió Europea convida als estudiants de màster de la Unió Europea a participar com a “Young Observer” d’avaluacions de propostes presentades a convocatòries del programa marc de finançament de la RDI, Horizon Europe.

Elegibilitat:

• Estudiants matriculats en un programa de màster, de qualsevol disciplina, en una universitat de qualsevol estat membre de la Unió Europea

Perquè et pot interessar?

• Observaràs com es duu a terme un procés d’avaluació de propostes de finançament a la RDI
  • Participaràs com a observador/a en les reunions dels panells d’avaluació i en la reunió final de consens
  • Faràs un petit informe per donar la teva opinió, com a observador/a, sobre el procés d’avaluació

Les universitats que hi participen en aquesta iniciativa, a través dels seus estudiants de màster, podran ser convidades a participar en les activitats de seguiment, a diferents nivells (Europeu, nacional o regional) amb l’objectiu de compartir la experiència dels joves observadors a la comunitat investigadora.

Termini: 14 de desembre 2022

Com més aviat t’hi apuntis, més oportunitats de ser convidat/da a participar tindràs. Les invitacions es faran en base al calendari de les diferents convocatòries del programa Horizon Europe previstes fins al final de l’any.

Sol·licitud