Investiga

Manifestació d’interès per finançar càtedres dedicades a la Intel·ligència Artificial

La Secretaria d’Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial ha publicat una Manifestació Interès per a finançar càtedres universitàries existents o de nova creació, dedicades a la investigació, divulgació, docència i innovació sobre Intel·ligència Artificial (IA), en el marc del projecte Programa Càtedres d’IA.

Aquesta iniciativa pretén identificar les àrees de coneixement, necessitades de formació i línies d’investigació més prometedores i necessàries per al suport o la creació de les càtedres universitàries.

Entre els objectius de la Manifestació d’Interès s’hi compten:

• Conèixer quines càtedres existents o de nova creació poden emmarcar-se en el Programa de Càtedres d’IA
    • Delimitar les característiques bàsiques que han de tenir les càtedres: pressupost, àrees de coneixement i tecnològiques associades.
    • Entendres quines línies d’investigació i formació poden resultar és prometedores, així com l’impacte tècnic, econòmic, mediambiental i social esperat.
    • Deduir la seva potencial contribució a la transició ecològica i possibles alineaments estratègics.

La convocatòria de la Manifestació d’interès està oberta a tot tipus de participants que tinguin coneixement en l’aplicació de solucions basades en IA o en el desenvolupament i entrenament de models d’IA.

Les expressions es realitzaran de manera anònima i es podran aportar fins el 30 d’abril

Trobareu el formulari i més informació al següent enllaç