Investiga

El Consell Científic és l’òrgan rector de l’ERC i els seus 22 membres son anomenats per la Comissió Europea, amb un mandat de 4 anys (renovable un cop), prèvia recomanació del Comitè independent d’Identificació de l’ERC.

Els membres del Comitè independent d’identificació de l'ERC són:

• Carl-Henrik HELDIN (president) - Universitat de Uppsala, President de la Junta de la Fundació Nobel, Suècia
  • Heleen MURRE-VAN DEN BERG – Universitat de Radboud, Països Baixos
  • Kirsten GRAM-HANSEN - Universitat de Aalborg, Dinamarca
  • Michal KAROŃSKI - Universitat Adam Mickiewicz, Polònia
  • Carlos MARTINEZ ALONSO - Consejo Superior de Investigaciones Científicas, Espanya
  • Mira MEZINI - Universitat Técnica de Darmstadt, Alemanya

Les entitats i centres de recerca europeus poden proposar candidats excel·lents, líders en la seva àrea i que compten amb el reconeixement i la confiança de la comunitat científica internacional.

Han de tenir disponibilitat per treballar de forma independent i participar en les reunions previstes (5 reunions per any, a Brussel·les, 2 dies/reunió).

Formar part d’aquest comitè és incompatible amb presentar una proposta a una convocatòria de l’ERC com a IP.

No s’accepten autonominacions.

Si estàs interessat/da, envia’ns omplert el document word “Statement of Qualifications 2022” (adjunt) a european.office@udg.edu. Aquest serà adreçat a la Comissió de Recerca de la UdG qui vigilarà el compliment amb els valors establers en l’apartat 3 del document “Statement-on-methodology” (adjunt) i en farà la proposta final.

Per a més informació sobre la crida, consulteu “Statement of Methodology 2022”.

Terminis:

• Presentació interna (UdG)
    • Recepció de candidatures individuals: 18 d’abril 2022, 12h00
    • Selecció interna de les candidatures: del 18 al 25 d’abril
    • comunicació de la llista provisional i comunicació als interessas/des: 26 d'abril
    • període d'al·legacions: del 26 al 29 d'abril, 12h00
    • Resolució de les al·legacions: 3 de maig