Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Investiga

La Comissió Europea ha obert una convocatòria per seleccionar als nous membres dels Comitès de les Missions qui assessoraran sobre la implementació de les 5 Missions de la Unió Europea sota el programa Horizon Europe, renovant als anteriors experts (desembre 2021).

Cada Missió té fins a 15 experts independents, d’alt nivell. El seu perfil ha de ser variat, des del sector de l’empresa, a l’acadèmia, a l’administració pública, la cultura, la societat civil, d’Europa i més enllà.

Termini per enviar la sol·licitud: 2 de febrer 2022, 17h00 CET

Sol·licitud (online)

Més informació sobre la convocatòria

Més informació sobre les missions de la UE