Investiga

Fund. Biodiversidad - Jornada informativa sobre les convocatòries 2021 (14 d'octubre, 10.00h)

La Fundació Biodiversidad ha publicat recentment cinc convocatòries per a projectes transformadors i ambiciosos que impulsin la recuperació "verda" en diversos sectors, finançades amb fons del Pla de recuperació, transformació i resiliència.

El pròxim dia 14 d'octubre, de 10.00 a 12.15 hores, s'ha programat una jornada informativa específica per aquestes convocatòries (inscriure-s'hi).

Les convocatòries de les quals es parlarà són:

El global d'aquestes convocatòries compta amb un finançament de 88,7 milions d'euros i, com a universitat, podem concórrer en quatre d'aquestes convocatòries, això sí, amb una única proposta en cadascuna d'elles.