Investiga

UE: Jornada a la UdG: preparem-nos per Horizon Europe, el nou programa marc europeu de RDI (2021-27)

El nou Programa Marc de Finançament de la R+D+I, Horizon Europe (2021-2027), impulsat per la Comissió Europea, ja ha començat. Les primeres convocatòries ja han estat publicades (convocatòries de l’European Research Council) i està previst que durant el mes d’abril es publiquin la major part de convocatòries  de la resta del programa.

Des del Vicerectorat de Recerca i Transferència del Coneixement i des de l’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) hem organitzat el següent webinari, per afrontar el programa Horizon Europe amb èxit, titulat: Mastering the development of winning Horizon Europe grant applications, impartit per Nikolaos Floratos.

La jornada té els següents objectius:

1. Donar a conèixer el nou programa Horizon Europe: la seva estructura i els elements que el composen (programes de treball, clústers, missions) i saber què podem esperar a nivell europeu en termes de fons i oportunitats per la RDI.
  2. Conèixer i saber com moure’ns en les diferents etapes de la preparació d’una proposta (des de la idea, la cerca de socis, el procés d’avaluació).
  3. Disposar d’un espai on resoldre dubtes relacionades amb el proper programa marc de finançament de la RDI europeu.

Informació

Dates: Webinari de 7 h desenvolupat en dues sessions: dijous 8 i divendres 9 d’abril, de 9h a 12h30

Inscripcions: enllaç

Lloc: Plataforma Zoom

Formació adreçada a PDI i PAS gestor de la UdG

Les sessions seran gravades. Si no pots assistir-hi, omple igualment el formulari d’inscripció i et farem arribar tota la informació.