Investiga

Sessió Informativa: 2a Edició del programa "Deep Tech Initiator" (CAT-ESP-ENG)

(CAT) Sessió Informativa de la 2a Edició del programa "Deep Tech Initator" de foment d'emprenedoria científica. (ESP) Sesión informativa de la 2a Edición del Programa "Deep Tech Initator" de foment d'emprenedoria científica. (ENG) Informative session about the 2nd Edition of the 'Deep-Tech Initiator' Program to promote research-based entrepreneurship.

(CAT)

L’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l’Escola de Doctorat, de la Universitat de Girona, us conviden a la

Sessió Informativa: 2a Edició del programa "Deep Tech Initator" de foment d'emprenedoria científica

El concepte “Deep Tech” fa referència a aquella tecnologia que pot tenir un gran impacte en la vida de les persones. Si la teva recerca està relacionada amb la "Deep-Tech" i es troba en camps com la biotecnologia, la biomedicina, la intel·ligència artificial, la robòtica, els nous materials, la fotònica, l’electrònica o la imatge mèdica i tens ganes d’emprendre, et convidem a la sessió informativa que tindrà lloc el proper divendres 26 de març a les 10h. La sessió serà impartida en anglès en modalitat virtual.

(ESP)

La Oficina de Investigación y Transferencia Tecnológica (OITT) y la Escuela de Doctorado, de la Universidad de Girona, os invitan a la

Sesión Informativa: 2a Edición del programa "Deep Tech Initator" de fomento del emprendimiento científico

El concepto "Deep Tech" hace referencia a aquella tecnología que puede tener un gran impacto en la vida de las personas. Si tu investigación está relacionada con la "Deep-Tech" y se encuentra en campos como la biotecnología, la biomedicina, la inteligencia artificial, la robótica, los nuevos materiales, la fotónica, la electrónica o la imagen médica y tienes ganas de emprender, te invitamos a la sesión informativa que tendrá lugar el próximo viernes 26 de marzo a las 10h. La sesión será impartida en inglés y en modalidad virtual.

(ENG)

The Tech Transfer Office (OITT) and the School of Doctorate Studies, of the University of Girona, invite you to the

Informative Session: 2nd Edition of the "Deep Tech Initator" program to promote research-based entrepreneurship

The concept "Deep Tech" refers to technology that can have a great impact on people's lives. If your research is related to "Deep-Tech" and in fields such as biotechnology, biomedicine, artificial intelligence, robotics, new materials, photonics, electronics or medical imaging and you are focus on entrepreneurship, we invite you to the information session that will take place next Friday, March 26 at 10am. The session will be presented in English and in virtual mode.

Registration: LINK

Platform: Join Microsoft Teams Meeting  Learn more about Teams

Inscripcions/Inscripciones/registration: LINK

Més Informació / Más Información / Further Information: Ferran Lázaro -  valoritzacio@udg.edu