Investiga

Fundación BBVA – Premios Fronteras del Conocimiento

Els Premis Fundación BBVA Fronteras del Conocimiento reconeixen contribucions fonamentals en un ampli ventall de camps del coneixement científic, la tecnologia, les humanitats i la creació artística especificats.

Les disciplines i dominis seran els següents:

• Ciències Bàsiques (Física, Química, Matemàtiques)
  • Biologia i Biomedicina
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació
  • Ecologia i Biologia de la Conservació
  • Canvi Climàtic
  • Economia, Finances i Gestió d’Empreses
  • Humanitats i Ciències Socials
  • Música i Òpera

Candidatures

Poden ser candidats una o més persones físiques de qualsevol nacionalitat, sense límit de número, que hagin realitzat aportacions independents o convergents a un determinat avanç. Poden també ser candidates organitzacions científiques o culturals a les que puguin atribuir-se de manera agregada contribucions excepcionals als àmbits del coneixement científic, la creació cultural i las actuacions davant el canvi climàtic.

La institució o persona responsable de la candidatura haurà de presentar les següents dades i documentació:

• Categoria a la que es presenta la candidatura
  • Nom de la institució, de la persona responsable de la nominació, i dades de contacte
  • Carta de nominació firmada por la persona responsable de la nominació
  • Dades bàsiques del candidat/a
  • Memòria descriptiva de les principals contribucions del candidat/a i justificació raonada de la seva nominació (màxim de tres pàgines, a un espai)
  • Currículum vitae del candidat/a

Presentació de candidatures

Totes las nominacions han des ser indirectes.

Qualsevol organització o institució científica o cultural podrà presentar nominacions, seguint els seus propis procediments, entre les que es troben facultats, departaments, instituts universitaris.

Data límit presentació de candidatures: 30/06/2021 a les 23 hores

Dotació:

• 400.000 €, un diploma i un símbol artístic per categoria

En el cas que el premi sigui compartit per més d’una persona, la dotació econòmica es repartirà a parts iguals entre totes elles.

Consulteu les bases de la convocatòria la a la plana web de la Premios Frontera del Conocimiento.

Via de contacte: informacion@bbva.es

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).