Investiga

Convocatoria Proyectos de Investigación aplicada a la creación de nuevas Tecnologías Accesibles

Fundació Universia i Indra celebren aquesta iniciativa, per quart any consecutiu, per a grups de recerca d'universitats públiques i privades de tot el país

Els projectes han d'estar dirigits al desenvolupament de programari, dispositius, instruments o equips que puguin ser utilitzats per persones amb discapacitat, per tal de facilitar la seva activitat i participació en la societat o afavorir el seu accés a l'ocupació. L'objectiu del programa és promoure el desenvolupament de solucions tecnològiques innovadores que millorin la qualitat de vida i la integració social i laboral de les persones amb discapacitat.

Podran participar en la Convocatòria grups de recerca, centres i escoles de negoci adscrites a universitats públiques o privades del sistema universitari espanyol. A més, per primera vegada, Indra i Fundació Universia conviden els estudiants de grau i postgrau de les universitats espanyoles a presentar les seves propostes per crear una societat més inclusiva mitjançant la tecnologia. La inscripció s'ha de fer presentant les candidatures fins el 10 d'octubre al portal www.tecnologiasaccesibles.com

contacte OITT: valoritzacio@udg.edu