Investiga

UE: Urban Innovation Actions

Ajuts a projectes pilot en col·laboració amb ajuntaments per provar noves solucions que puguin donar resposta a reptes urbans. Termini 12/12/2019

La Iniciativa UIA (Urban Innovation Actions) ha obert la 5na convocatòria per finançar projectes pilot capaços d'identificar i posar a prova noves solucions dirigides a temes relacionats amb el desenvolupament sostenible en àrees urbanes.

Tòpics:

• qualitat de l’aire,
  • economia circular,
  • cultura i herència cultural,
  • canvi demogràfic.

Elegibilitat:

• Autoritats locals o associacions/agrupacions d’autoritats locals, de ciutats amb min.50.000 habitants, d’estats membres de la UE.
  • En funció de la temàtica adreçada, sempre i quan puguin tenir un rol actiu en l’execució del projecte, hi podran participar altres actors, com ONGs, universitats i centres de recerca, etc.

Finançament: màx. 5M€/acció de fins a 3 anys; fins a 80% del total de costos elegibles.

Els costos indirectes representen fins a un màx. 15% del total de costos de personal elegibles.

Pressupost: 40M€

Termini: 12 de desembre 2019

Més informació: https://www.uia-initiative.eu/en/call-proposals/5th-call-proposals-launched