Investiga

El Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme, en col·laboració amb la "Comisión de Intercambio Cultural, Educativo y Científico" entre Espanya i els Estats Units d'Amèrica, publiquen la convocatòria de dues beques de formació o recerca en els àmbits de competència del Ministeri. La durada màxima de l'estada serà de dotze mesos, no prorrogable, i que en cap cas, és podrà superar la data límit de final de desembre de 2020.

Aquestes beques es convoquen en règim de tramitació anticipada i el procés de selecció i resolució es farà durant l'any 2018, així com, la concessió definitiva i pagament tindrà efecte en l'exercici del 2019.

Requisits més destacats

• Tenir nacionalitat espanyola
  • Tenir el títol de doctor, llicenciat, graduat, enginyer o arquitecte expedit en una universitat espanyola. En el cas de títols atorgats per centres estrangers o universitats privades, hauran d'estar homologats pel Ministeri d'Educació i Formació Professional abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.
  • Tenir un excel·lent coneixement de l'anglès, parlat i escrit.

El termini per a presentar la sol·licitud és fins al 8/12/2018. Aquesta s'ha de presentar en format electrònic a la pàgina web de la Comissió Fulbright

En el cas que estigueu interessats, agriríem envieu una còpia de la sol·licitud a la secció de Recerca de l'OITT, contacte:  marilo.graciano@udg.edu

Convocatòria

També, podreu trobar la informació sobre aquesta convocatòria a les següents adreces

Subdirección General de Planificación y Gestión de Recursos Humanos
Paseo de la Castellana 160, 4º planta - despacho 5-7
Teléfonos: 913495171 ó 913494386

Comisión de Intercambio Cultural, Educativo y Científico entre España y los EE.UU.
Calle del General Oráa, 55, planta baja, 28006 Madrid
Llamadas telefónicas de lunes a viernes de 9:00 a 14:00 horas