Investiga

Càtedra Cajal - Ajuts a la recerca biomèdica

La Càtedra Cajal, juntament amb la Fund. Merck Salud, la Universitat de Saragossa, l'Hospital Vall d'Hebron i el SeAP-IAP, ofereixen aquestes beques destinades a joves investigadors amb talent per tal que puguin desenvolupar els seus projectes de l'àmbit de la biomedicina. El termini de sol·licituds de la primera fase acaba el 15 de juny.

Els projectes han de ser originals i innovadors en qualsevol àmbit de les ciències biomèdiques, preferentment de les àrees:

• Implicació de DNA mòbil i no codificant en càncer o altres malalties
    • Virus i malalties autoimmunes/càncer
    • Aplicació i desenvolupament d'algoritmes i/o biologia de sistemes per la identificació de mecanismes de resistència a dianes terapèutiques en càncer
    • Malalties neurodegeneratives
    • Medicina regenerativa
    • Aplicació del metavers en ciències neurobiològiques i bioquímiques
    • Aplicació i desenvolupament d'algoritmes per al diagnòstic patològic
    • Aproximació dels principis de la física quàntica a les ciències biològiques

Els projectes tindran una durada de 2 anys i una dotació màxima de 80.000 euros que podrà incloure, si s'escau, la nòmina de l'investigador (en cas que no en tingui).

El procés de sol·licitud consta de 3 fases: en la primera fase els sol·licitants han d'enviar una memòria breu, fent ús del formulari que apareix a la pàgina web, i que inclou els aspectes següents:

• Títol del projecte
    • Antecedents
    • Estat actual de la qüestió
    • Hipòtesis de treball
    • Objectius i metodologia
    • Pla de treball preliminar
    • Impacte i aplicabilitat de la recerca

També caldrà aportar les dades de l'investigador sol·licitant i un CV abreujat, així com una proposta del centre o centres de recerca on considera que podrà realitzar la recerca.

Les sol·licituds s'han de trametres a través del web de la Càtedra Cajal abans del 15 de juny.

Enllaços

Web de la convocatòria