Investiga

Ins. Mujeres - Subvencions per activitats de l'àmbit universitari relacionades amb la igualtat (PAC)

El finançament per aquesta línia de subvencions és de 400.000 euros i les actuacions s'hauran de desenvolupar abans del 31 de desembre del 2024. El termini intern finalitza el 24 de maig.

Les activitats finançables s'han d'emmarcar en algun dels eixos 1, 2 i 4 del III Pla Estratègic per la Igualtat Efectiva de Dones i Homes (2022-2025), que són:

• Bon govern: vers formes de fer i decidir més inclusives
    • Economia per la vida i repartiment just de la riquesa
    • Drets efectius per totes les dones

Les actuacions poden ser seminaris, congressos, simposis, jornades i fòrums de debat, sempre i quan siguin derivades d'una recerca prèvia, així com activitats de transferència i divulgació del coneixement a la societat a través de productes audiovisuals.

Les despeses subvencionables són:

1. Despeses de personal
    2. Material fungible, lloguers de sales, plataformes virtuals i recursos tècnics, publicitat i difusió, honoraris de ponències i assistents, correus i missatgeria, serveis d'interpretació, despeses de publicacions, col·laboracions de professionals tècnics, i despesa de l'assegurança obligatòria del personal voluntari
    3. Despeses de viatges i dietes del personal del programa
    4. Despeses de publicacions fins a un màxim del 25% sobre el total

Les activitats seran finançades amb un mínim de 5.000 euros i un màxim de 20.000.

Sol·licituds

Per sol·licitar la subvenció cal emplenar aquest model d'instància, que haurà d'anar acompanyat de la corresponent memòria d'activitats (annex II), el CV de la persona responsable i d'un document acreditatiu de la seva vinculació amb la UdG.

Com que des de l'OITT hem de preparar documentació institucional complementària, establim que el termini UdG per a la presentació de sol·licituds finalitza el 24 de maig, a les 9.00 hores

Accés al formulari de sol·licituds

Web de la convocatòria

Convocatòria

Annex II

Instruccions

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible a través del Teams o a recercaoitt@udg.edu  (persona de contacte: Pau Blasco).