Investiga

ADGM Innovation Challenge

L'ADGM Innovation Challenge connecta els principals proveïdors de tecnologia als grans corporatius per desenvolupar nous productes i solucions per al mercat de l'Orient Mitjà, Àsia del Sud i Àfrica.

En aquest programa anual les startups de tot el món són convidades a presentar les seves solucions a situacions problemàtiques plantejades per les empreses, institucions financeres i reguladors. Les sol·licituds s'avaluen acuradament i es redueixen a seleccionar finalistes que seran convidats i convidades a presentar les seves solucions davant de les principals parts interessades. Els guanyadors continuaran treballant amb socis corporatius de diverses maneres.

Beneficis de la participació en aquest projecte:

• Guanya exposició i l'oportunitat de treballar amb una institució financera / reguladora líder per desenvolupar una Prova de Concepte.
  • Explora oportunitats potencials d'expansió del mercat amb el suport d'Abu Dhabi Global Market com a soci estratègic.
  • Beneficia't del reconeixement com a participant en un dels reptes més únics i reconeguts del sector de les tecnologies de la informació global.
  • Explora oportunitats per mostrar i desenvolupar el vostre producte guanyador al laboratori digital d'ADGM.

Destinataris de la convocatòria:

Startups que vulguin i puguin desenvolupar una solució per alguna de les problemàtiques plantejades per les empreses de la convocatòria.

Enllaç a la convocatòria

Contacte: info@adgm.com