Investiga

El Programa d’ajuts postdoctorals Human Frontier Science dona suport a propostes de recerca situades al límit del coneixement, amb potencial transformador de les ciències de la vida.

Modalitats:

• Long-Term Fellowships (LTF): per a personal investigador amb un títol de doctor/a en un àrea relacionada amb la biologia, qui vulgui iniciar un Projecte trencador centrar en Ciències de la vida
  • Cross-Disciplinary Fellowships (CDF): per a personal investigador amb un títol de doctor/a en àrees no relacionades amb la biologia (física, química, matemàtica, enginyeria o Ciències del computador) i qui no hagi treballat abans en Ciències de la vida.

La durada de l’ajut és de fins a 3 anys. La incorporació es pot fer entre l'1 d’abril 2024 i l'1 de gener 2025.

Desprès del primer any de contracte, hi ha la possibilitat d’interrupció de fins a un any. El tercer any de contracte, es pot optar seguir en el mateix centre, tornar al país d’origen o moure’s en un altre país membre HFSP.

Elegibilitat

• El personal investigador no nacional d’un país membre HFSPO pot aplicar per fer l’estada en un centre de recerca d’un país membre HFSPO
  • El personal investigador nacional d’un país membre HFSPO pot aplicar per fer l’estada en un centre de recerca de qualsevol país
  • S’ha de ser autor/a principal de com a mínim una publicació
  • El títol de doctor/a ha d’haver estat atorgat 3 anys abans del termini de presentació de la sol·licitud (entre 28 de setembre 2020 i 28 de setembre 2023)
  • El tòpic de recerca proposat ha de ser diferent del de la tesis i ha de ser de recerca bàsica en línia amb els objectius del programa HFSP.

El títol de doctor ha d’estar atorgat a la data d’inici de l’estada (no en el moment de presentació de la sol·licitud) i com a màxim al 31 de desembre 2024.

Terminis:

• Carta d’interès (Letter of Intent): 11 de maig 2023, 13h00 (Eastern Time US)
  • Propostes senceres (a base d’invitació, durant la segona quinzena del mes d’agost): 28 de setembre 2023, 13h00 (Eastern Time US)

Guies de sol·licitud: LTF | CDF

Com presentar la Letter of Intent

Plataforma de presentació | Més informació sobre el procès de presentació

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu