Investiga

Ajuntament de Girona - Convocatòria d'activitats de rellevància a la ciutat

L’objecte de la convocatòria de subvencions es donar suport a la realització d’activitats de rellevància per a la ciutat, pel seu caràcter tradicional, social, econòmic, de foment dels valors de la convivència i el veïnatge o de foment de l’esperit tecnològic i científic. El termini UdG finalitza el 30 de març.

Documentació

Les sol·licituds de subvenció es presentaran a través de la Seu Electrònica (tramitar en línia) i han de contenir els següents documents:

• Document de sol·licitud de subvenció, juntament amb la documentació acreditativa del compliment dels requisits establerts per a ser beneficiaris, segons el següent model normalitzat, i signat.
    • Projecte/memòria de l’activitat per la qual se sol·licita subvenció que haurà d’incloure, com a mínim, els següents apartats:
      Presentació de l’entitat organitzadora del projecte, justificació i objectius; descripció detallada; pla d’actuació, calendari; i pressupost desglossat d’ingressos i despeses del projecte que es presenta. Cal indicar si s’han demanat o obtingut altres ajudes per a la mateixa activitat, així com el seu import.
      IMPORTANT: (El pressupost / cost de l’actuació que es presenti a la sol·licitud serà el que s’haurà de justificar en la seva totalitat, en el cas d’atorgament de la subvenció)
    • Declaració responsable d’estar al corrent de pagament, amb el model de document, signat.
    • Declaració responsable de compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, amb el model de document, signat.

El període d’execució de les activitats susceptibles de l’atorgament de subvenció serà el comprès entre l’1 de gener fins al 31 de desembre del 2023.

IMPORTANT: com a universitat podrem presentar una única sol·licitud i, per aquest motiu, si esteu interessats a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, cal que ens feu arribar abans del 20 de març aquest full de priorització per tal que, d'entre totes les propostes que rebem, l'Òrgan competent pugui dictaminar quina serà la que podrà presentar-se.

Web de la convocatòria

Bases / convocatòria

Formulari de sol·licitud

Si teniu interès en sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible (Pau Blasco - recercaoitt@udg.edu / 9746).