Investiga

La Unió Europea cofunda una convocatòria d'ajudes per startups de l'àmbit digital, en fase de creixement i de màxim 10 anys d'antiguitat, creades després de principis d'any del 2013.

Beneficiaris: Startups en fase de creixement ràpid dels àmbits de tecnologia digital, indústria digital, ciutats digitals, benestar digital i finances digitals. Companyies incorporades al EU27 o a països associats amb Horizon Europe. Ingressos de 300.000€ mínim al 2022, o bé 2.000.000€ invertits en el finançament total de la companyia.

Què aporten?

• 1 any de suport personalitzat per crèixer i escalar el teu negoci.
  • Orientació en estratègies per preparació i incorporació al mercat.
  • Accés a la xarxa de màrketing pan-europea, amb les millors corporacions europees, inversors, SMEs, universitats i institucions de recerca.
  • Visibilitat internacional a través dels canals de comunicació EIT Digital.

Més informació: EIT Digital Challenge

Data límit d'inscripció: 28/03/2023, 23:59h

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu