Investiga

UE: HEU – Ajuts a la recerca sota la Missió del Càncer

Quatre nous tòpics oberts sota la Missió Càncer de la Comissió Europea. Termini 12 d’abril 2023

Una de les cinc missions de la Comissió Europea (CE) establertes sota el programa Horizon Europe és la Missió Càncer: working with Europe's Beating Cancer Plan to improve the lives of more than 3 million people by 2030 through prevention, cure and solutions to live longer and better”.

El 12 de gener 2023 es van obrir quatre nous tòpics sota el programa de treball 2023-2024:

Elegibilitat

Excepte les condicions del tòpic concret estableixin un altre criteri, les condicions generals són:

• Consorcis amb mínim 3 entitats de mínim 3 països elegibles (estats membres de la UE i associats HEU; mínim 1 país de la UE),
  • Accions amb una durada mínima de 3 anys

Pressupost i finançament: 110.68M€

• Tòpic 1: 36.68M€ (4 propostes)
  • Tòpic 2: 25M€ (5 propostes)
  • Tòpic 3: 43M€ (7 propostes)
  • Tòpic 4: 6M€ (1 proposta)

Es finança fins al 100% dels costos directes elegibles, incloent un màxim de 25% de costos indirectes

Termini: 12 d’abril 2023, 17h00