Investiga

INT: Ajuts a estades curtes per recerca en ciències de la biologia

Ajuts a personal investigador jove per realitzar visites en altres laboratoris. Terminis 3 de febrer, 5 de maig, 11 d’agost i 27 d’octubre 2023

The Company of Biologist’s journals” que agrupa les revistes Development, Journal of Cell Science, Journal of Experimental Biology i Disease Models & Mechanisms, ofereix ajuts de mobilitat per realitzar estades de curta durada en altres laboratoris per establir col·laboracions de recerca en àmbits relacionats amb les ciències de la biologia.

Elegibilitat

• Estudiants de doctorat i personal postdoctoral jove, de qualsevol nacionalitat
  • La sol·licitud ha de tenir relació amb un dels àmbits de la revista a la qual s’aplica
  • Només es pot presentar una sol·licitud per revista i per convocatòria
  • L’estada s’ha de realitzar dintre dels 6 mesos posteriors a l’atorgament de l’ajut

Durada: de 2 setmanes a 3 mesos.

Finançament: fins a 3.000£ per cobrir les despeses de viatge i altres despeses associades al desplaçament, incloent el visat (es paguen directament a la persona beneficiària).

No és elegible el cost de cap assegurança per atendre reunions, conferències o cursos de formació. Tampoc és elegible es cobreix el cost de cap assegurança.

Els fons que no es poden justificar amb factures s’han de retornar dintre d’un mes des de la finalització de l’estada.

Terminis 2023:

• 3 de febrer 2023 (per viatges posteriors a 20 de març 2023)
  • 5 de maig 2023 (per viatges posteriors a 19 de juny 2023)
  • 11 d’agost 2023 (per viatges posteriors a 25 de setembre 2023)
  • 27 d’octubre 2023 (per viatges posteriors a 11 de desembre 2023)

Guia

Casos d’èxit

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu