Investiga

UE: Ajuts a projectes de desenvolupament de tecnologia XR i a la creació de continguts

Convocatòria de la European Media and Immersion Lab per incloure nous membres per desenvolupar tecnologies innovadores. Termini 31 de gener 2023

L’EMIL - European Media and Immersion Lab, una xarxa paneuropea de laboratoris de realitat augmentada, obre la primera convocatòria per incorporar nous membres amb expertesa en els següents àmbits:

• Wearable Haptic Interfaces for XR
  • Affective Exergaming in Virtual Environments
  • Group-oriented Spatial AR
  • Narrative Immersive Media Productions including Location Based
    Experiences (LBX)
  • Open track

Elegibilitat:

• qualsevol persona jurídica ubicada en un estat membre de la UE o en un país associat al programa Horizon Europe.
  • Les propostes han de ser future-oriented eXtended Reality (XR),ex. utilitzant Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR), Mixed Reality (MR), o tecnologies immersives i interactives similars i han de proposar una clara innovació en l’àmbit, bé a nivell tecnològic (portant una tecnologia d’un TRL4 a un TRL8) o a nivell de contingut (un nou tipus d’experiència amb aquestes tecnologies i media).

Finançament: entre 250k i 500k€/projecte amb una durada de 15 mesos

Pressupost: 2.8M€ (5.6M€ per dues convocatòries)

Termini: 31 de gener 2023, 17h00

Presentació

L’EMIL és una xarxa paneuropea de quatre laboratoris europeus de realitat augmentada, cofinançada per la Comissió Europea mitjançant el programa Horizon Europe i la UK Research and Innovation (UKRI), que té com a objectiu accelerar el desenvolupament de tecnologies, continguts, serveis i aplicacions de realitat virtual, augmentada i mixta.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu