Investiga

INT: National Geographic – Ajuts a projectes en ciències, conservació, educació, divulgació

Programa d'ajuts individuals per fer avançar la recerca en àrees relacionades amb els oceans, la terra, la vida salvatge, la cultura i història humana i la ingenuïtat humana. Termini 12 d’abril 2023

El programa d’ajuts de la National Geographic dona suport a personal investigador en qualsevol estat de la seva carrera investigadora, qui treballa per adreçar reptes i inspirar una transformació positiva a nivell global.

Els projectes han d’incorporar ciència, divulgació i/o educació i han d’estar alineats amb una de les cinc àrees d’interès de la Societat National Geographic:

• Ocean
  • Land
  • Human Histoty & Cultures
  • Human Ingenuity

Modalitats:

• Level I: dirigit a personal investigador en l’estat inicial de la carrera investigadora; es donarà prioritat a qui demostri millor que formar part de la Explorer Community podrà fer avançar la seva carrera investigadora
  • Level II: dirigit a personal investigador establert qui tingui la capacitat de fer avançar els límits del coneixement i aconseguir un impacte important en la seva àrea de recerca.

Elegibilitat:

• Tenir mínim 18 anys
  • Si el projecte es desenvolupa fora d’Espanya, cal incloure en l’equip del projecte com a mínim un altre col·laborador/a local, amb una contribució important.
  • Per la modalitat Level I: que no s’hagi gaudit d’un ajut similar anteriorment
  • Durada: 2 anys per la modalitat Level II; 1 any per la modalitat Level I  o 2 anys en cas de projectes centrats en l’àrea de tecnologia.

Finançament (incloent 15% de costos indirectes):

• Level I: fins a 20.000$ i formar part de la comunitat global National Geographic Explorers amb oportunitats d’accedir a formació, eines de software i altres recursos.
  • Level II: fins a 100.000$

Termini: 12 d’abril 2023, 11:59pm EDT

Les sol·licituds “Level I” es presenten en dues fases.

Resum del programa

Presentació de sol·licituds

Model de sol·licitud (Level I, Level II – Conservation , Education, Research, Storytelling, Technology)