Investiga

El programa SOTH3E de suport a l'emprenedoria científica, finançat pel programa Horizon Europe de la UE, té com a objectius capacitar al personal investigador vers l'emprenedoria basada en resultats de recerca i la transferència de tecnologia, i també donar suport a les empreses emergents en fase de creixement en el desenvolupament de negocis i en la captació d'inversió, i proporcionar intermediació tecnològica per a empreses en fase de creixement.

Beneficiaris: Personal investigador, oficines de transferència tencològica i empreses emergents.

Itineraris: El programa ofereix 3 itineraris:

• S3E START: Programa formatiu de 18 setmanes adreçat al personal investigador i a oficines de transferèncioa tecnològica. Amb l'objectiu d'identificar i crear valor econòmic per a les propostes Deep Tech, avaluar els diferents camins per passar al mercat, adquirir habilitats en Ideació – Producte – Comercialització i comunicar-se millor a un públic no científic.
  • S3E CHARGE: Programa de mentoria i networking en "Deep-Tech", itinerari adreçat a Startup's en fases inicials amb l'objectiu de desenvolupar un pla de negoci sòlid adreçat a inversors, acoinseguir accés a finançament i connectar amb els ecosistemes "líders de la innovació" i "innovadors forts", i finalment per a reforçar la protecció de drets de propietat industrial i/o intel·lectual.
  • S3E REVERSE: Programa tipus "Open Innovation" adreçat a a Start-up's en fases posteriors de creixement, que té com a objectiu accedir a una xarxa de grans empreses i desenvolupar projectes estratègics per abordar reptes concrets.

Tipologia de projectes, verticals o sectors: Engineria i tecnologia, Agricultura, Ciències de la Vida, Física

Àmbits: Pobresa, Salut i benestar, perspectiva de gènere, Indústria/innovació(infrastructura, Fam, Qualitat educativa, Ocupabilitat i creixement econòmic, Reducció de les desigualtats

Termini d'inscripcions: 11 de febrer de 2023

Més Informació: https://south3e.eu/